pondělí 7. ledna 2013

Zázračný Tangle Teezer a Dtangler

Ahojky,

Tak i já už mám nějakou chvíli svůj vysněný kartáč, který všichni tolik chválí. Akorát mám jeho "dvojče", které je o to lepší protože má rukojeť. Tangle teezer asi většina z vás zná. Obzvlášť pokud sledujete beauty blogy už nějaký ten čas. Možná ale neznáte Dtangler, který je úplně stejný, akorát s rukojetí, která u Tangle teezeru hodně lidem chyběla. Mě taky vyhovuje rukojeť, protože přece jen jsem na ní zvyklá od obyčejných kartáčů.
Tento kartáč vám umožní udělat si hezky uhlazení culík, už žádné odstávající boule, ale co je nejdůležitější, netrhá vám vlasy. Moc mi vyhovuje že když je mám umyté, hezky je rozčeše tak, abych neměla od samého škubání vlasů slzy v očích :). Opravdu se mi s ním češou daleko líp a když se po česání podívám na kartáč, je v něm jen minimum vlasů.
Dtangler má elipsovitě rozvrhnuté štětiny, které mají schopnost se ohnout nad zacuchaným místem a co nejlíp ho rozčesat. Asi na tom něco bude :).
Když se vám bude zdát že vám kartáč mastí vlasy, je potřeba ho opláchnout horkou vodou. Zbytečně by se vám pak mastily umyté vlasy a tak si kartáč nejpozději před česáním již umytých vlasů opláchněte.



Tak co vy, taky máte svůj Tangle teezer nebo Dtangler? A pokud ne, tak jaký na ně máte názor? :).

T.

5 komentářů:

  1. Pořád uvažuji o tom jeden z nich si pořídit když se o něm tolik mluví :D nevím jestli je to až takový zázrak :)

    PS: Budu ráda když zavítáte i na můj blog -Budu zahajovat 1.Giveaway -Hledám jednu blogerku co by se mnou blog psala :) www.b-fashions.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě určitě vyhovuje víc než obyčejný kartáč :).

      Vymazat
  2. fujtajbl, fake už od pohledu. Vypadá úplně jinak než TT a jestli se na něj ještě k tomu piplá mastnota... blueeeh!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (myslím ty štětiny, tvar neřeším)

      Vymazat
  3. Vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše názory :).