úterý 8. ledna 2013

OOTD - 8.1.2013

Tak se vám tu poprvé ukážu a to rovnou v článku o mém dnešním outfitu :). Zvolila jsem jednoduchý outfit, kterému dominují hlavně výrazně potištěné legíny. Snad se vám bude líbit :).

Zmiňované legíny můžete sehnat na Bexy.cz, kde je opravdu velký výběr a kdo nemá rád tak výrazné legíny, tak doporučuji ty které napodobují džíny. Jsou pohodlnější než džíny a přitom vypadají velmi podobně :). Taky jedny mám a moc mi vyhovují. Kozačky jsou z CCC a bunda z C&A. Návleky na ruce jsou z H&M.









 Kdyby vás zajímalo líčení, tak jsem použila makeup Rimmel Match Perfection, pudr taky Rimmel - Stay matte. Obočí jsem zvýraznila světlým stínem z dua od Essence, kterým jsem i trochu vykonturovala obličej. Na oči jsem použila bázi od elfu a zvýraznila jsem je černou tužkou od Dermacolu. Linku jsem rozmazala a dokreslila tmavým stínem z paletky od NYX - I dream of Barbados. Nakonec jsem natočila řasy řasenkou od Maybelline - Colossal Volum Express Smoky eyes. Na rty jsem nanesla balzám Labello a tekutou rtěnku od elfu v odstínu raspberry.

Tak snad se vám můj outfit of the day líbil. Zatím se mějte hezky! :)

                                                                                                                                                               T.
 

2 komentáře:

Děkuji za Vaše názory :).