středa 23. ledna 2013

Rimmel London - 405 Rose Libertine

Ahojky,

dnes se podíváme na moc hezký lak od Rimmelu - Rose Libertine. Musím říct že barva, ta je prostě moje :). Mám ráda růžové laky, tento mi přijde že je trochu do lososova. Já mám ráda takové jemnější barvy, občas zkusím i výraznější, ale nejvíc využívám právě růžové, stříbrné, světle fialové,... Jinak samotný lak mi přijde kvalitní. Řekla bych že Rimmel má ty laky celkem dobrý :). Kryje ve dvou vrstvách, ale pokud máte trpělivost můžete dát i tři, určitě to neuškodí. Konzistence je tekutější, ale mě to vyhovuje, protože když ho nanesu trochu nepřesně tak se to jakoby slije a není to poznat, což je určitě fajn :). Lak neobsahuje žádné třpytky. Štěteček je širší, ale ne tolik jako třeba u essence, takže se to dá. Lak by měl uschnout do 60 sekund, ale to se mi zdá že zaschne možná tak první vrstva a druhá schne už pomalu a to mě občas štve, ale to nemůžu pokládat vyloženě jako chybu. Schnutí je prostě průměrné, ale to se dá vydržet :). Co se výdrže týče, tak vydrží tak 3 dny bez poškození. Cena je 49 Kč, takže si myslím že to za to stojí a určitě nějaký zkuste :).

No není to krásná barva? :D 

Ne, dělám si srandu, takhle vypadá :D:

13 komentářů:

  1. skoda ja mam take tucnucke nechty takze mne by sa nehodil takyto krasny lak :) PS: to su tvoje nechty ci si ich robis? http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. pekná farba! Akurát sa mi na rimmel lakoch nepáči to, že kryjú až po dvoch vrstách.

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda tyhle odstíny! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné :) miluju tuhle značku, opravdu mi na nehtech dlouho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  5. Po týchto lakoch už dlho pozerám, tá marhuľková je fakt prekrásna :) DayByDay

    OdpovědětVymazat
  6. Jee ten je krásny!! Veľmi sa mi páčia takéto jemné farby lakov :)
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. pekný príspevok, super blog

    http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/ (na mojom blogu práve prebieha giveaway, pridaj sa ak chceš:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše názory :).