pondělí 31. prosince 2012

Kam se štětci?

Hezký poslední letošní den :),

na začátek vám chci popřát vše nejlepší do nového roku. Dnešek si užijte a doufám že pro vás bude nastávající rok úspěšným :). Přeji aby se vám na mém blogu líbilo, aby se mohl rozvíjet, získávat nějaké pravidelné čtenáře a hlavně aby pro vás byl užitečný. Teď se ale přesuneme k tématu dnešního článku :):

Dnes bych vám chtěla ukázat jak můžete své štětce efektivně skladovat tak, abyste je měly na očích a nemusely je z ničeho složitě vytahovat a ztrácet tak čas. Mě tenhle způsob naprosto vyhovuje a líbí se mi že i na pohled to vypadá hezky. Nemám štětců nijak moc a mám v plánu si nějaké nové objednat, takže potom bych vám všechny své štětce zvlášť představila. Ale o tom až někdy jindy. V dnešním článku už budeme počítat s tím že nějaké štětce máme a nevíme jak je skladovat. Mám pro vás tedy naprosto jednoduché řešení:

Budete potřebovat:

- nějakou nádobu, nejlépe skleněnou

- barevný písek (dá se sehnat v prodejnách KIKO), nebo jemnou sůl do koupele

- štětce

Do nádobky nasypte barevný písek nebo jako jsem to udělala já jemnou sůl do koupele. Sypte zhruba do poloviny nádobky. Potom už do písku jen zapíchněte štětce a máte hotovo :). Je to snadné, hezky to vypadá a ráno vám to ušetří čas :).



7 komentářů:

  1. je to velmi pekne a sikovne!

    Inak ak ta zaujima ake su podla mna TOP vyrovky 2012 najdes ich tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/12/top-2012.html

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Určitě si to pro zpestření mého domova takto udělám.

    praštil.blogspot.com (prosím, aspoň se podívej a napiš komentář)

    Díky předem
    Prag styl

    OdpovědětVymazat
  3. promiň oprava pragstyl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše názory :).