pátek 9. listopadu 2012

Co používám: řasenky

Ahoj všem,

dnes jsem se rozhodla Vám napsat článek o tom, jaké řasenky používám :). Mám ráda řasenky které neslepují, ideálně ani ve více vrstvách. No ne všechny mé řasenky tohle splňují. Dál se dívám po tom jak řasy natočí, jaký udělají objem, ale to asi od řasenky vyžadujeme všechny, že.



Jako první Vám představím slečnu zleva což je řasenka Miss sporty - Studio lash 3D Volumatic. Má celkem zajímavý kartáček, který řasy opravdu moc pěkně natočí. V tomhle směru jsem s ní moc spokojená. Má ale i jednu špatnou vlastnost a to tu že má tendenci slepovat ve více vrstvách. Takže s ní pracovat opatrně a nedávat moc velkou vrstvu. Naštěstí protože hezky řasy natáčí tak stačí když dáte vrstvu jednu a máte vystaráno :).




Na řadu přichází Maybelline - Colossal volum express. Tahle řasenka je teď moje nejoblíbenější. Kartáček má takový s hustými štětinkami, ale neslepuje ani ve více vrstvách. Ten kartáček mi navíc nepřijde tak umělý. Náplň není úplně černo-černá a dokonce mi voní :D. Aby se řasy pořádně natočily musíte udělat vrstev víc, ale jelikož neslepuje tak mi to nevadí. Mě vyhovuje. Používám ji teď nejčastěji a můžu ji doporučit.


 
Ještě Vám ukážu Astor - Play it big. Je to řasenka s velkým kartáčkem, takže kdo má takové ty zapadlejší oči, nemusela by mu vyhovovat. Mě se s ní řasy natáčí celkem dobře. Trochu slepuje, ale není to tak hrozný. Řasy natočí docela solidně. Myslím si že to určitě není nejhorší řasenka a kdo si ji koupí tak nebude zklamaný.





Poslední tu máme gelovou řasenku od Essence - lash and brow. No, chtěla jsem vyzkoušet nějakou gelovou řasenku a můžu Vám říct že tahle od essence řasy skoro nenatočí a je tak vhodná spíš na to zafixování obočí. Já ji používám někdy na noc protože by měla být pečující a občas i na obočí. Na natočení, prodloužení nebo objem to určitě není.



Z řasenek mě teď láká vyzkoušet opěvovanou Maybelline - One by One a Max factor - 2000 calorie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše názory :).